DOMINGOS

Utiliza esta sección si quieres quedar con alguien, proponer alguna salida conjunta, alguna ruta, algún horario se salidas ...

Re: DOMINGOS

Notapor manoel » 17 Jul 2011 21:20

Grazas pola compaña e pola estupenda ruta de hoxe. Espero repetir. A ver o venres se facedes algo. Tentaremos ir unha representaciòn do norte
manoel

Notapor Jose da Capela » 17 Jul 2011 22:52

Pena que pola avería de Juan Meizoso, pola "patilla" levamos unha campaña de carallo sen rematar unha saída xuntos, Sansi tamén nons abandonou antes de finalizar por cumprir ca family, polo resto todo perfecto, xa me tardaba unha saída sen polvillo nos ollos.
O final chegamos a 13:15 á Malata, boa hora para rematala xornada tomando un refrixerio....como ten que ser,jejejeje.

Ata a próxima compis, quizás o venres 22.
Jose da Capela

Notapor SANSI DE LARAXE » 18 Jul 2011 12:04

Unha boa compaña para andar por eses camiños tan fermosos, a pena non poder rematala, mallor me era xa que caín a ir cara o coche o baixar da acera unha caida tonta resultado un esgince na muñeca esquerda. 10 días de reposo e a rutear si podo.
SANSI DE LARAXE

Notapor Jose da Capela » 18 Jul 2011 16:13

SANSI DE LARAXE escribió:Unha boa compaña para andar por eses camiños tan fermosos, a pena non poder rematala, mallor me era xa que caín a ir cara o coche o baixar da acera unha caida tonta resultado un esgince na muñeca esquerda. 10 días de reposo e a rutear si podo.

Esas caídas/despistes son as mais perigosas, dalle tempo para curar ben, que detrás dun día sempre ven outro. Saúdos meu.
Jose da Capela

Notapor FSEOANEP » 18 Jul 2011 16:26

SANSI DE LARAXE escribió:Unha boa compaña para andar por eses camiños tan fermosos, a pena non poder rematala, mallor me era xa que caín a ir cara o coche o baixar da acera unha caida tonta resultado un esgince na muñeca esquerda. 10 días de reposo e a rutear si podo.

¡¡¡¡ A mellorarse !!!! , non teñas pena , que ben bon tempo para recuperarse ...........
FSEOANEP

Notapor Jose da Capela » 30 Jul 2011 11:14

Sí alguén se anima mañá imos Juan i eu pegar unha volta á Vilalba polo Monseivane, quedamos ás 8:00 alí para rematar algo cedo, si vides avisade e espero en Goente ou as Pontes.

Saúdos tropa.
Jose da Capela

Notapor serxio » 03 Sep 2011 19:30

mañan as 9 unhos cantos leboreiros estaremos na gasolineira para dar unha volta,que raro se me vai facer sair un domingo
TI ES COMA UN BOI (Charles darwin)
serxio

Notapor Jose da Capela » 03 Sep 2011 20:50

Outros tres saímos á mesma hora pero dende Goente, pasadeo ben.
Jose da Capela

Notapor carlos capela » 04 Sep 2011 21:09

Jose da Capela escribió:Outros tres saímos á mesma hora pero dende Goente, pasadeo ben.

Bueno,a cousa quedouse en dous por culpa da tecnoloxía(vello vai cambiando o telefono),polo demais boa compañia,un superman e unhas cañas.Se nos damos posto de acordo o proximo domingo temos a idea de repetir a última "EUME EXTREM",pero o chegar As Pontes voltaremos por unha alternativa.Xa seguiremos en contacto pola semana. :lol: :P :geek:
"A VIDA E DURA"
carlos capela

Notapor Jose da Capela » 10 Sep 2011 10:02

Mañá día 11, quedamos de novo as 9 en Casa Valentín (Goente).

Saúdos tropa.
Jose da Capela

AnteriorSiguiente

Volver a Zona BTT