Visita a Volta a España

Para los amantes de la carretera , información y horarios sobre salidas, avisos, etc ...

Visita a Volta a España

Notapor FSEOANEP » 04 Ago 2011 09:01

Como sabredes este ano ven a Volta a España por Galicia , ¡¡xa era ora de que nos visitaran!! , polo que propoño facer unha ruta para poder vela pasar , a zona mais próxima e comoda , sería na Etapa de Sarria-Ponferrada o día 2 de Septembro
A miña idea sería acercarse ata Fonsagrada a dende ali en Bici facer Ruta ata Navia de Suarna , que é un dos puntos por onde pasan
Navia de Suarna (Ext.) Paso por C/ Fuente. Puente estrecho - entre as 14:30 é 15:00
Deixovós o enlace da Etapa : ttp://www.lavuelta.com/11pr/es/recorrid ... .html?e=13 ,
Outra opción sería ir ata Cervantes e subir o Piornedo , Pto de Ancares ....... (en bici)

Ainda que é Venres e moita xente traballa , se alguén esta libre que o comente e facemos unha escapa

Espero noticias ........
FSEOANEP

Re: Visita a Volta a España

Notapor FSEOANEP » 13 Ago 2011 12:25

FSEOANEP

Notapor peausin » 14 Ago 2011 14:20

Si los vas a ver a Navia... pasaran en un plis-plas, sube con nosotros a ANCARES.
Poco mas te lleva ir a Valcarcel que a Fonsagrada.
peausin

Notapor FSEOANEP » 15 Ago 2011 00:32

Si desde luego para verlos pasar , la mejor opción será en el Alto de Ancares , mi idea sería dejar el coche en algún punto y subir a verlos en bici
Solo dispondría de ese día y sería bonito compartir el viaje y la ruta con alguién
FSEOANEP

Notapor peausin » 19 Ago 2011 17:34

La ruta que pueremos hacer el dia 2 es esta:
http://www.bikemap.net/route/1173492?131376756582731

La idea es salir a las 9 h de Valcarcel con idea de llegar a las 11:30 h a Navia, tomar alli un refrigerio e iniciar la doble subida. No se el tiempo que nos llevaría, calculo unas 3 h. La vuelta pasa, como mejor tiempo previsto, a las 15:45 h, por lo que tenemos 45' de margen. De todas formas, un conocido va la proxima semana por allí y nos puede dar una referencia.

Si quieres podemos quedar en Navia a las 11:30 h. Independientemente de que quedemos o no por que no me mandas tu telefono por un privado: peausin@eresmas.com
peausin

Notapor peausin » 28 Ago 2011 12:13

Vamos a optar por ir dia a dia, ya que dan posibilidades de agua. Asi que el 31 iremos a Manzaneda y el 2 a los Ancares. Podemos salir temprano para hacer un recorrido previo.

Para los Ancares podemos barajar varias ideas:
Dejar el coche en Fonsagrada (Llegamos en 2 h desde Ferrol) y desde alli: Fonsagrada - Louxas (2ª)- Navia - Sª Morela (1ª) - Ancares(HC) - Campa Laviadas (3ª) - Louxas (1ª) - Fonsagrada (2ª). Hay que calcular que Sª Morela+Ancares +/- 2h 30' sin paradas.
Deajr el coche en Becerrea (1h30' desde Ferrol): Becerrea - Alto do Lago - Navia - Sª Morela - Ancares - Alto Comeal - Piedrafita - Os Nogais - Becerrea.
peausin

Notapor FSEOANEP » 29 Ago 2011 21:32

Ainda non teño seguro si irei a ver a Volta , pero no caso de que o faga , esta é a miña proposta ......

http://www.bikemap.net/route/1223552#la ... =10&type=0

¿Animase alguén?
FSEOANEP

Notapor FSEOANEP » 31 Ago 2011 10:08

Moito o meu pesar non podrei ir ver a Volta a España , a etapa dos Ancares , xa que non poiden librar o venres , traballo ata as 15:00 e xa non teño margen de tempo ........... Sinto se algún tiña intención de facelo , de todos xeitos hai xente que si vai:
http://www.ccriazor.com/foros/tema/1235
FSEOANEP

Volver a Zona de carretera