Sábado 18 Xuño

Para los amantes de la carretera , información y horarios sobre salidas, avisos, etc ...

Sábado 18 Xuño

Notapor FSEOANEP » 16 Jun 2011 23:05

¿quen se anima a facer outra saida matutina de Sábado?
A miña idea ..........
Pontedeume - Irixoa - Momán - Guitiriz - Betanzos - Pontedeume , sobre 100-110 Km , saida as 08:30 da gasolineira

Xa diredes ........
FSEOANEP

Re: Sábado 18 Xuño

Notapor FSEOANEP » 17 Jun 2011 22:04

Parece que non hai moito quorum ............
Bueno o que queira que este as 08:30 na gasolineira, hai que sair cedo para chegar a unha hora prudente
FSEOANEP

Re: Sábado 18 Xuño

Notapor FSEOANEP » 20 Jun 2011 04:49

Este pasado Sábado fixen a Ruta proposta , non tivo moito éxito de convocatoria , agás de Xoancarlos que me acompañou en parte do percorrido , tivolle algo de medo a auga (ou quizás a algo mais ) e saleu mais tarde en direción contraria.

A ruta en completiña , tanto en Distancia como desnivel , sain de Pontedeume as 08:50 , ata Momán fun indo a meu ritmo , pero logo collin o vento en contra hacia Guitiriz e Betanzos , ademias o ir só sempre se sufre mais , menos mal que desde a Costa do Sal , me acompañou Xoan Carlos , o cal agardecín moito , xa que iba medio desfallecido

Saironme 125,8 Km con unha media de 22,8 Km/h , penso que con algo de compañia se podería mellorar , de todos xeitos pasei a proba Psicoloxica que supon facer case só un percorrido tan longo
FSEOANEP

Volver a Zona de carretera